maandag 30 maart 2015

Oude schatten

Buiten lijkt het wel herfst! Binnen ben ik een paar foto's aan het uitzoeken en kwam oude schatten tegen die ik eigenlijk ook op deze blog wil zetten. Vind het zelf ook wel leuk om deze tekeningen weer eens terug te zien. De meeste heb ik weggeven, dus er zijn alleen de foto's nog. . . .

 
Deze mandala heb ik gemaakt voor de geboorte van onze jongste kleinzoon
 


  
                        Deze was voor mijn kleindochter



 
Voor Kiki, onze tweede kleinzoon





Dit is een geboortemandala voor mijn dochter 
 
 

 
Deze mandala tekende ik voor een ter-dood-veroordeelde in het San Quentin gevangenis in Amerika.
Hij zat er onschuldig. Het is een lang verhaal, daarom laat ik het hierbij..
 
 
 
 
Voor Jara, mijn petekind
 
 
 
 
Voor een jarige buurvrouw die veel van zingen houdt
 
 
 
 
2e chakra mandala
 
 
 
 
5e chakra tekening,  het keelchakra
 
Wordt hopelijk vervolgd, als ik nog meer vind.





 

3 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, goed dat je er foto's van hebt gemaakt. Zo leuk dat je vlinders zich niet door de mandalavorm laten 'vangen' :-))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mandala's Rita, ik hoop dat het nog niet de laatste zijn die je hebt gemaakt.
    Zo mooi en vol met symbolen.
    Moet je echt vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen