vrijdag 27 maart 2015


De quilt, mijn eerste, vordert gestaag. De lapjes zijn nu allemaal klaar. Nu nog de achtergrond uitzoeken en dan kan hij in elkaar worden gezet. Ik zit momenteel niet zoveel meer achter de pc. Heb veel last van droge ogen en kan het scherm niet zo goed verdragen. Maar op de achtergrond ben ik wel elke dag bezig met patchwork of haken. En.... de lente komt eraan, dus de moestuin roept ook weer. Ach, zo blijven we van de straat, zullen we maar zeggen.

 
Deze deken wordt voor manlief en hij is een geboren Italiaan. Zijn achternaam is vertaald naar Nederlands: egel. Dus ik kon het niet laten om een klein persoonlijk lapje aan de Log Cabin toe te voegen. Want mijn egel werkt ook nog eens in de fruittelerbranche en ik was verrukt toen ik die stof zag. Hoe toepasselijk! Een hele deken met egels en fruit leek me toch te speels......
 

 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Dit word weer een prachtige deken Rita :)
    Ga je hem met de hand doorquilten of met de machine?
    En wat een productie heb je gemaakt de afgelopen maanden.
    Je kussens zijn geweldig, leuk idee die combinaties.

    BeantwoordenVerwijderen