donderdag 21 mei 2015

Het heeft even geduurd, maar nu heb ik weer een beetje tijd en energie om weer wat te posten. Helemaal niets doen vind ik moeilijk, maar was soms nodig de laatste weken. En als ik al (om gezondheidsredenen) wat energie heb, dan ben ik liever bezig dan dat ik achter de pc zit.

Vandaag de 5e (en voorlopig de laatste) omslagdoek afgemaakt; reden genoeg om weer foto's te maken, dacht ik zo. De blauwe onderaan heb ik als eerste gemaakt voor mezelf. En het draagt zoooo lekker, dat ik meer mensen enthousiast ervoor heb gemaakt. Het patroon van de two-tone sjaal is in dit boek te vinden. Ik heb meer dan twee kleuren gebruikt en de bloemenrand weggelaten en ik heb verschillende soorten wol gebruikt; voornamelijk Partner 3.5 en Stylecraft.

 

voor dochterlief

voor mijn jongste zusje

voor mijn moeder

voor mijn ander zusje

voor mezelf

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve cadeaus! Bovendien zijn ze erg mooi.
    Fijn om weer een berichtje van je te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Anita. Fijn, dat je toch even gekeken hebt. Ben toch een tijdje niet actief geweest op deze blog. Er zullen nog meer werken volgen, want helemaal stilgezeten heb ik niet (kan ik ook niet :). Ik kom snel eens bij jou kijken. Mooie Pinksterdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen