donderdag 8 mei 2014

Een Makkelijk Moestuin

Druk, druk, druk is de reden waarom ik zo lang niets gepost heb. Natuurlijk heeft iedereen het druk tegenwoordig. Het is echt prioriteiten stellen, althans voor mij. Ik was o.a. druk met de verandering van de tuin. Op pinterest kwam ik de Makkelijke Moestuin tegen; dat was precies wat ik wilde. Niet meer 10 kroppen sla tegelijk of 20 koolrabi's, maar net zoveel als je nodig hebt.
Dus manlief ingeschakeld die gelukkig ook heel enthousiast werd en samen aan de slag. Hout gekocht en vierkante bakken in elkaar getimmerd, speciale grond erin en de rasters in elkaar geknutseld. Het is nog niet klaar maar we zijn er nu al blij mee:

 
 

2 opmerkingen:

  1. Ooh wat leuk om ze bij jou ook te zien, en wat veel :-)!
    Ik ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat dit jaar met al het lekkers uit deze tuintjes.
    Groetjes, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, we zullen het ervaren hoe het zal verlopen. Het idee erachter was/is in elk geval heel inspirerend.
    Groen(t)e groet, Rita

    BeantwoordenVerwijderen