zondag 8 november 2015

Kussenmanie
 
In de zomermaanden heb ik gewerkt aan  4 kussens, allemaal weggevers voor familie en vrienden. En ik weet zeker dat er nog meer zullen volgen. Voor mezelf!
 


 
Dit zijn de kleuren die dochterlief uitzocht en het is een prachtig kussen geworden, al zeg ik het zelf.
Het patroon is van de Circle of the Sun van Lilla Bjoern

 
Voor zus en Ma. Het patroon is het begin van de CAL deken 2015 van Jolanda


 
Dit moest aanvankelijk de Lily Pond deken worden, maar omdat er zoveel geteld moest worden en het stekenaantal bijna nooit klopte, zag ik ervan af en maakte er een kussen van voor een lieve vriendin.
 

2 opmerkingen:

  1. These pillows are beautiful! I especially like the lily pond pillow!

    Navy Wifey Peters @ The Submarine Sunday Link Party

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh Rita.... wat heb je wwer een productie gemaakt😊
    Het is steeds weer een feest om al jouw werken te bekijken.
    Jouw kussens en dromenvangers zijn prachtig, vrolijk en kleurig.
    Het geeft me de kriebels om ook weer te gaan haken, maar ben tijdelijk uitgeschakeld door een tennisarm (gelukkig links)

    BeantwoordenVerwijderen