maandag 14 september 2015

14 Dromenvangers
Ze worden ook wel raamhangers genoemd. Voor een raam op het Noorden gaat het wel. Maar meestal valt er zoveel licht op dat je kleur en patroon amper kan zien. Ik vind hem mooier aan de muur of aan het plafond of aan een pergola of aan een boom of verzin het maar ....
 
De meeste zijn naar een 'recept' van een aardige medewerkster uit mijn favoriete wolwinkel 't Pandje in Lelystad. Enkele andere heb ik uit een paar boeken. De laatste is afgewerkt met een echte pauwenveer. Ik heb er nog meer gemaakt, maar die heb ik weggeven/verkocht zonder een foto ervan te maken. Het was heel leuk om te doen. Maar voorlopig doe ik liever weer iets anders.
 












3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi! Kan me ook voorstellen dat je nu even iets anders wil maken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal je inderdaad in de vingers gaan zitten. Maar wat zijn ze prachtig deze mandalas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen