vrijdag 14 februari 2014


Synchroniteit

Ik ben dol op synchroniteit en zonder er op te focussen kom ik het steeds vaker tegen. Zoals bijvoorbeeld gisteren:

Mijn werkkamer heeft nodig een grote schoonmaak- en opruimbeurt nodig. Daar trek ik rustig een paar dagen voor uit (dat is ook wel nodig J). Bij het opruimen vond ik een nota van een bestelling van een haakboek, dat ik vorig jaar had besteld maar dat toen niet leverbaar was. Dus ik dacht, ik ga eens emailen om te informeren of dat boek nog wel komt en anders wil ik het geld gewoon terug (ik had al betaald). Zo gezegd, zo gedaan.

Ik start mijn computer op en wil naar outlook voor de email gaan, toen ik een harde plof beneden hoorde. Iets zwaars was door de brievenbus gevallen. Huh? Ik heb toch onlangs niets besteld ….. toch maar even kijken. En ja hoor, het boek!

Synchroner kan bijna niet. Het boek kwam niet eergisteren, niet volgende week, nee, het viel mijn huis binnen, precies op het moment dat ik contact met het bedrijf wilde maken. Toch weer een klein wondertje.

2 opmerkingen:

  1. En wat een leuk boek is het :)
    Zul je veel plezier mee beleven !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Mariet. Ja, er staan mooie dingen in. Heb al twee mandala onderzetters gemaakt en zal ze binnenkort op de site zetten.

    BeantwoordenVerwijderen